حاضرم 1ماه از عمرم کم شود اما از سرخابي ها بالاتر بايستيم! خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

حاضرم 1ماه از عمرم کم شود اما از سرخابي ها بالاتر بايستيم!

ويژه برنامه معارفه کادرفني، مديريتي و بازيکنان تيم فوتبال سپاهان با عنوان جشن پيراهن شب گذشته در مجموعه باغ فردوس با حضور 3 هزار هوادار و همچنين خبرنگاران و عکاسان رسانه‌هاي گروهي برگزار شد.

باشگاه سپاهان که از 3 فصل گذشته شروع به برگزاري چنين مراسمي قبل از شروع ليگ برتر کرده بود امسال نيز اين مراسم که به جشن پيراهن موسوم است را 6 روز مانده به شروع ليگ دوازدهم برگزار کرد.

نکته جالب توجه در اين مراسم اين بود که بر خلاف سال‌هاي گذشته مديران ارشد شهري و استاني حضور نداشتند.

در ابتداي اين مراسم پس از تلاوت قرآن و نواخته شدن سرود جمهوري اسلامي ايران، مرتضي رمضاني، مدير رسانه‌اي سپاهان و غلام‌رضا دادخواه، گزارشگر سيماي مرکز اصفهان به عنوان دو مجري اين مراسم روي سن آمدند و به حاضرين در مراسم خوش آمد گفت

پس از آن عليرضا رحيمي، مديرعامل باشگاه سپاهان براي حاضران در مراسم حدود 10دقيقه صحبت کرد. نکته جالب در هنگام فراخواندن رحيمي براي حضور روي سن، برخي هواداران با شعار "سلطان رضا رحيمي" از او استقبال کردند و مرتضي رمضاني نيز در مورد اين شعار توضيح داد که اين شعار لقب عليرضا رحيمي در دوران حضورش در تيم فوتبال سپاهان به عنوان بازيکن بوده است.

پس از صحبت‌هاي رحيمي و پخش اذان مغرب با درخواست دادخواه و البته هواداران حاضر در مراسم، محرم نويدکيا روي سن آمد و او هم در حد يکي دو دقيقه براي هواداران صحبت کرد.

صحبت‌هاي نويدکيا که پايان رسيد پس از پخش چند سرود باشگاه سپاهان نوبت به گروه موسيقي سما رسيد که با اجراي 3 قطعه موسيقي که يکي از آنها در مورد ايران و 2 قطعه از آنها در مورد سپاهان بود لحظات نسبتاً شادي را در اين جشن رقم بزنند.

حضور مهدي باقر بيگي، بازيگر نقش مجيد در سريال تلويزيوني قصه‌هاي مجيد نيز با حواشي جالبي همراه بود. هنگامي که مجري برنامه از او دعوت کرد تا به روي سن بيايد، هواداران سپاهان که مي‌دانستند او طرفدار استقلال است شعارهايي عليه تيم استقلال سر دادند که در ادامه مجري‌هاي برنامه در واکنش به اين شعارها گفتند استقلال و پرسپوليس در حدي نيستند که برايشان کري بخوانيد و تيم دوازدهم جدول که کري خواندن ندارد!

البته مهدي باقر بيگي در واکنش به استقبال معني‌دار هواداران سپاهان در صحبت‌هاي خود گفت که من تنها دو تيم شهر خودم را دوست دارم.

پس از اينکه صحبت‌هاي باقربيگي که از ضعيف ترين بخشهاي برنامه بود، تمام شد با درخواست دو مجري برنامه، عليرضا رحيمي، مديرعامل، ترابيان رئيس هيئت مديره سپاهان و ايران‌پور نماينده مردم مبارکه در مجلس شوراي اسلامي روي سن آمدند و از حاميان مالي باشگاه سپاهان در اين مراسم و همچنين برخي مسئولان و زحمت‌کشان فولاد مبارکه تقدير کردند. البته به نظر مي‌رسد تقدير از اسپانسرهاي يک مراسم نياز به اين همه تشريفات نداشت و دو مجري طوري نام ميهمانان نه چندان سرشناس را فرياد مي زدند که انگار قرار است يک قهرمان ملي روي سن بيايد!

همچنين از رسول ظفريان که از سوي کانون مربيان ايران به عنوان مربي برتر شناخته شده بود نيز تجليل شد.

پس از آنها نوبت به خوروش، مدير، کرانچار، سرمربي و مرزبان، مربي تيم فوتبال سپاهان رسيد که به نوبت روي سکو بيايند و مورد تقدير قرار بگيرند.

هنگامي که کرانچار روي سن آمد با استقبال پرشور هواداران رو به رو شد و او هم با فيگورها و ژست‌هاي جالب توجه نسبت با استقبال آنها واکنش نشان داد. همچنين مرزبان نيز هنگامي که براي تقدير روي سکو آمده بود رو به تماشاگران گفت «حاضرم يک ماه از عمرم کم شود اما بار ديگر بالاي سر استقلال و پرسپوليس به عنوان قهرماني رقابت‌ها برسيم.»

اما پس از اين مراسم نوبت به اصل مراسم يعني معارفه بازيکنان با شماره‌ پيراهن‌ آنها رسيد که البته چون قسمت‌هاي قبلي مراسم کمي به طول انجاميده بود، بازيکنان و حاضران در مراسم خسته بودند و آن نشاط لازم را براي اين قسمت از مراسم نداشتند.

بازيکنان مختلف با عناوين و شعارهاي مختلف مجريان و هواداران روي سن آمدند و در اين بين نکته جالب توجه محبوبيت کاپيتان نويدکيا بود که حاضران در مراسم به طور ويژه او را مورد تشويق قرار دادند.

همچنين نبايد از تشويق‌هاي زياد بازيکناني مثل اميد ابراهيمي، خلعتبري و جمشيديان توسط هواداران چشم پوشي کرد که نشان از محبوبيت آنها نزد هواداران داشت.

در پايان اين مراسم که حدود 3 ساعت به طول انجاميد کليه بازيکنان و مسئولان تيم روي سکو رفتند و عکس دسته جمعي به يادگار گرفتند.

اين مراسم با حواشي جالب توجه ديگري نيز همراه بود که در زير مي‌خوانيد:

* دادخواه، گزارشگر شبکه اصفهان در اين مراسم حضور پيدا کرد و سعي مي کرد با هيجانهاي بعضاً مصنوعي خود شور را به اين مراسم تزريق نمايد که در اکثر موارد با استقبال حضار روبرو نمي شد. هواداران سپاهان که معمولاً کار خود را بسيار خوب بلد هستند معمولاً واکنش مثبتي به درخواستهاي مجري برنامه نمي دادند و اجراي او اصلاً چنگي به دل نمي زد.

* جايگاه خبرنگاران و مهمانان ويژه اين مراسم نيز چندان مناسب نبود، اين جايگاه به طوري بود که درست چسبيده به جايگاه تماشاگران عادي بود و البته تفاوت چنداني با آن جايگاه نداشت و بي نظمي در آن موج مي زد.

* مرتضي رمضاني، مدير رسانه‌اي باشگاه سپاهان و مجري اين برنامه در قسمتي از اين مراسم گفت که قرار است دفتر باشگاه سپاهان به مجموعه باغ فردوس منتقل شود و همچنين موزه افتخارات باشگاه سپاهان نيز در اين مجموعه تاسيس شود.

* نکته تاسف بار در خلال اين مراسم اين بود که يکي از حضار بطري پرتاب کرد که به سوکاي برخورد کرد. اين بطريها يک بار به خلعتبري و يک بار هم به غلامي خورد.

* بسته‌هاي تغذيه حاضران در مراسم نيز خيلي زود تمام شد و به خيلي از حاضران ديگر اين بسته‌ها نرسيد. البته در کل نيز پذيرايي در حد مطلوبي قرار نداشت.

مراسم جشن معرفي کادر فني،مديريتي و بازيکنان تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان موسوم به جشن پيراهن در مجموعه فردوس با حضور مسئولان باشگاه و بازيکنان اين تيم،همچنين هواداران و اصحاب رسانه‌هاي گروهي برگزار شد.

در ابتدا اين مراسم كه با افتتاح کمپ جديد تيم فوتبال فولادمبارکه سپاهان همراه بود عليرضا رحيمي مديرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهاركرد: مهم‌ترين تلاش ما حرکت به سوي خصوصي شدن است زيرا متاسفانه هنوز در کشورتعريف قانوني مشخصي از باشگاه نداريم و هنوز نمي‌دانيم خصوصي هستيم يا دولتي كه اين معضل بايد حل شود.

وي در رابطه با وضعيت باشگاه در فصل گذشته تصريح‌کرد: در فصل قبل همه نگران وضعيت باشگاه بودند و حتي بسياري نگران بودند که تيم به دسته پايين‌ترسقوط نکند، ولي با همت همه اين سال سخت را پشت سر گذاشتيم و قهرمان شديم كه جا دارداز تمامي افرادي که در موفقيت‌هاي قبلي سپاهان سهيم بودند، ولي هم اکنون در جمع ماحضور ندارند تشکر كنيم.

رحيمي در خصوص وضعيت زيرساخت‌هاي ورزشي باشگاه افزود: هم اکنون باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از نظر تأسيسات و زير ساخت‌هاي ورزشي وضع بسيار مطلوبي دارد. براي نمونه کمپ جديد فولاد مبارکه سپاهان که امروز افتتاح شد مجموعه‌اي متشکل از زمين چمن مصنوعي و طبيعي و ماسه اي جهت فعاليت‌هاي بدنسازي است که جزو مجموعه‌هاي برتر کشور محسوب مي شود. همچنين مجموعه باغ درياچه اصفهان با ارزش 20 تا30 ميليارد تومان يکي از مجموعه‌هاي كارآمد است. تاسيس موزه حرفه‌اي باشگاه نيز دردستور کار قرار دارد.

مدير عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خاطرنشان‌کرد: امسال 8 بازيکناز تيم‌هاي پايه باشگاه به تيم بزرگسالان اضافه شده‌اند. تيم فعلي ما يکپارچه است،ولي جهت نيل به موفقيت نياز به صبر و حوصله دارد. همچنين جا دارد از کارمندان مجتمع فولاد مبارکه و هواداران که هميشه ياور ما بوده اند تشکر كنم.

همچنين در اين مراسم محرم نويدکيا کاپيتان تيم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: سپاهان را از صميم قلب دوست دارم و اطمينان داشته باشيد براي قهرماني دوباره و خوشحالي مردم از هيچ تلاشي دريغ نمي‌کنيم.

و اما حواشي و ديگر نکات اين برنامه:

-باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که از 3 فصل گذشته شروع به برگزاريچنين مراسمي قبل از شروع ليگ برتر کرده بود امسال نيز اين مراسم که به جشن پيراهنموسوم است را 6 روز مانده به شروع ليگ دوازدهم برگزار کرد.

-حميد باقري مدير روابط عمومي باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مسئوليت برگزاري اين ويژه برنامه را بر عهده داشت.

در ابتداي اين مراسم پس از تلاوت قرآن و نواخته شدن سرود جمهوري اسلامي ايران، غلامرضا دادخواه گزارشگر ورزشي سيماي مرکز اصفهان و مرتضي رمضاني مدير رسانه اي باشگاه،به عنوان دو مجري اين مراسم روي سن آمدند و به حاضرين در مراسم خوش آمد گفتند.

پس از آن عليرضا رحيمي، مديرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان براي حاضران در مراسم حدود 10 دقيقه صحبت کرد. نکته جالب در هنگام فراخواندن رحيمي براي حضور روي سن، برخي هواداران با شعار "سلطان رضارحيمي" از او استقبال کردند و رمضاني نيز در مورد اين شعار توضيح داد که اين شعار لقب عليرضا رحيمي در دوران حضورش در تيم فوتبال سپاهان به عنوان بازيکن بوده است.

پس از صحبت‌هاي رحيمي و پخش اذان مغرب با درخواست مجريان و البته هواداران حاضر در مراسم، محرم نويدکيا روي سن آمد و او هم در حد يکي دو دقيقه براي هواداران صحبت کرد.

صحبت‌هاي نويدکيا که پايان رسيد پس از پخش چند سرود باشگاه سپاهان نوبت به گروه موسيقي نغمه رسيد که با اجراي 3 قطعه موسيقي که يکي از آنها در موردايران و 2 قطعه از آنها در مدح سپاهان بود لحظات شادي را در اين جشن رقم بزنند.

حضور مهدي باقر بيگي، بازيگر نقش مجيد در سريال تلويزيوني قصه‌هاي مجيدنيز با حواشي جالبي همراه بود. هنگامي که مجري برنامه از او دعوت کرد تا به روي سن بيايد، هواداران سپاهان شعارهايي عليه تيم استقلال و پرسپوليس سر دادند که در ادامه مجري‌هاي برنامه در واکنش به اين شعارها گفتند استقلال و پرسپوليس در حدي نيستند که برايشان کري بخوانيد و البته تيم دوازدهم جدول که کري خواندن ندارد!

مهدي باقربيگي هم در اين برنامه گفت: که من سپاهان و ذوب آهن دو تيم محبوب شهرم را دوست دارم. وي همچنين با يادي از زنده ياد پرويندخت يزدانيان بازيگر نقش بي بي سريال قصه هاي مجيد از کارهايي که در آينده در آنها نقش آفريني مي کند سخن گفت.

پس ازصحبت‌هاي باقربيگي با درخواست دو مجري برنامه، ترابيان رئيس هيئت مديره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان،عليرضا رحيمي، مديرعامل، و ايران‌پور نماينده مردم مبارکه درمجلس شوراي اسلامي روي سن آمدند و از دست اندرکاران راه اندازي کمپ باشگاه سپاهان تقدير کردند.

همچنين از رسول ظفريان که از سوي کانون مربيان ايران به عنوان مربي برتر شناخته شده بود نيز تجليل شد.

پس از آنها نوبت به خوروش، مدير، کرانچار،سرمربي و مرزبان، مربي تيم فوتبال سپاهان رسيد که به نوبت روي سکو بيايند و موردتقدير قرار بگيرند.

هنگامي که کرانچار روي سن آمد با استقبال پرشور هواداران روبه رو شد و او هم به زيبايي به استقبال آنها واکنش نشان داد. همچنين مرزبان نيزهنگامي که براي تقدير روي سکو آمده بود رو به تماشاگران گفت «حاضرم يک ماه از عمرم کم شود اما بار ديگر بالاي سر استقلال و پرسپوليس به عنوان قهرماني رقابت‌ها برسيم.»

اما پس از اين مراسم نوبت به اصل مراسم يعني معارفه بازيکنان با شماره ‌پيراهن‌ آنها رسيد.

بازيکنان مختلف با عناوين و شعارهاي مختلف مجريان وهواداران روي سن آمدند و در اين بين نکته جالب توجه محبوبيت کاپيتان نويدکيا بود که حاضران در مراسم به طور ويژه او را مورد تشويق قرار دادند.

در پايان اين مراسم که کليه بازيکنان و مسئولان تيم روي سکو رفتند و عکس دسته جمعي به يادگار گرفتند والبته در اين قسمت ترانه جديد سپاهان با نام رنگ آفتاب با صداي محمد فکار به اجرادر آمد.

* مجري اين برنامه در قسمتي از اين مراسم گفت که قرار است دفترباشگاه فولاد مبارکه سپاهان به مجموعه باغ فردوس منتقل شود و همچنين موزه افتخارات باشگاه نيز در اين مجموعه تاسيس شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    حاضرم 1ماه از عمرم کم شود اما از سرخابي ها بالاتر بايستيم!

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)